De Citroën C4 X is buiten Nederland eveneens met verbrandingsmotoren leverbaar, maar zou in Nederland enkel als elektrische ë-C4 X in de showroom staan. Een opvallende keuze, aangezien het zustermodel C4 in ons land zowel met verbrandingsmotoren als met een elektrische aandrijflijn te bestellen is. Citroën trekt de C4 X nu meer gelijk met de C4 en verschijnt voortaan met benzinemotoren op de Nederlandse prijslijst.
Het leveringsgamma van de C4 X kent straks twee benzineversies. Je kunt kiezen uit een 100 pk sterke 1.2 PureTech benzinemotor en uit een krachtigere 130 pk driecilinder. De 100 pk sterke 1.2 PureTech is altijd aan een handgeschakelde zesbak geknoopt en komt enkel als ‘Feel’ naar ons land. De 130 pk sterke 1.2 PureTech is vooralsnog altijd aan de bekende achttraps automaat gekoppeld. Bij de C4-zonder-X is die krachtbron eveneens in combinatie met een handgeschakelde zesbak te bestellen, daarin verschilt de C4 X dus van de C4. Verder lijkt de C4 X in tegenstelling tot de C4 niet leverbaar te zijn met de 130-pk BlueHDi-dieselmotor. De Citroën C4 X met 130 pk sterke PureTech en automaat komt als Feel Pack en als Shine naar Nederland.
De fiscale vanafprijs van de Citroën C4 X Feel met 100 pk sterke benzinemotor bedraagt €31.660. Daar komen nog de rijklaarmaakkosten bij. Reken op een vanafprijs van onderaan de streep €32.560. De fiscale prijzen van de Citroën C4 X Feel Pack en Shine met de 130 pk sterke 1.2 PureTech en achttraps automaat bedragen achtereenvolgens €35.420 en €37.710. Reken op een all-in prijs van €35.320 voor de C4 X Feel Pack en €38.610 voor de C4 X Shine.